Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Do not stop fighting

Kategori:Sånt som bara måste berättas! | 2012-11-14 22:21:00

"Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp"
Svenska arméns överlevnadshandbok
 
Spanien 2012-09
 
Livet må vara jobbigt ibland och fyllt av motgångar men utan dessa alla motgångar skulle inte alla medgångar förmodligen kännas så pass sköna som de faktiskt gör. Var positiv och möt varje motgång med lite hopp om att de ska bli bättre så går det tillslut. Jag tror inte livet är till för att gräma sig och gräva ner sig, utan är till för att leva! Leva med råge och må bra när man gör det. De fanns en tid då jag tyckte att livet var jobbigt och svårt, men jag lyckades vända det och är nu oerhört tacksam och glad att jag har de liv, vänner och familj jag har! :)
 
Idag har jag faktiskt varit "lite" dum och gått på gymmet med en liten förkylning, men överraskande nog gick den över och nu känner jag inte av den alls. Lyckades även springa 6,5km på 45min trots att det känns som om att det var riktigt längesedan jag ens satte min fot på löpbandet. Mer löpband mellan zumban och bodypumpen :D Galet fantastiskt!!

Imorgon blir det plugg på bibblan med Marina och kanske även några fler glada själar! Då ska jag verkligen kämpa för att få forkningsläget på uppsatsen klart så att jag kan börja med mina enkäter. kan ju behövas då det är 3veckor kvar tills de ska lämnas ut. :) Hoppas på att kunna formulera de bra så att jag får några svar som kommer kunna passa bra in i min uppsats :)
 
Plus att man nu avslutade kvällen med att se Sverige vinna över England med 4-2...inte helt galet de heller!
Med detta inlägg hoppas jag att alla har en fortsatt bra kväll och en riktigt bra morgondag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: