Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Baka, laga mat och invänta gäster!

Kategori:Sånt som bara måste berättas! | 2012-08-27 09:16:10

Dagen började med att jag ställde upp som chaufför till minsta syster och körde henne till skolan, hon har ju börjat sjuan nu. Usch va tiden går! :)

Nu ska jag ställa mig och baka kexchokladpaj till ikväll! 2st blir det. Sedan ska jag duka och ordna med bord och stolar till alla. Det är nämligen så att jag bjudit moster med familj och morbror med familj på middag (innan jag åker tillbaka hemåt till plugget). :)
 
 
Efter dukning och kanske lite lunch ska jag fortsätta med maten, vilken kommer vara grekisk pytt! :D Jag hoppas att kvällen blir kanonmysig, vilket jag inte tvivlar på!
 
Få se om jag hinner med nån löptur innan jag måste duscha...annars blire vila idag och 8km med en vän imorgon på morgonsidan.
Imorgon innan jag beger mig tillbaka till Härnösand igen...tillbaka till vardagen. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: