Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Bär, fest, hår och mycket mer

Kategori:Vardagslivet | 2012-08-17 12:24:00

Började dagen med att skjuts mista syster till mormor och morfar för att dom skulle få fara ut till sommarstugan en sväng. :) Efter denna "hjälteinsats" så åkte jag hem och umgicks med mamma en stund innan jag gick ut med hundarna för att plocka bär (lingon, hallon och blåbär)! :D Dessa små bär ska vara till något speciellt, men kan inte avslöja vad än i alla fall :P
 
Nu ska jag snart dra på mig klänningen som jag ska ha ikväll hos Linnea W, ska nämligen på inflyttningsfest ikväll! :D Mycket trevligt. :) Tyvärr är alla mina kläder som jag skulle vilja ha hemma i Härnösand och jag i Övik, men man får göra de bästa utav de kläder man har på plats. Innan jag ska till stan så blir det en sväng hem till Linnea J för att fixa frillan!! Kan verkligen behövas efter denna sommar, slitet=JA!
 
 
 

Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: