Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Klockrent!!

Kategori:Sånt som bara måste berättas! | 2012-08-30 16:53:51

Bra sagt av min bästaste vän Marina, måste dela med mig av detta eftersom att jag håller med henne till fullo om det hon skriver:
 

Efter att ha hört historier och varit med om vissa saker själv måste jag säga att jag är jävligt less på hur vissa killar beter sig! De här med att killen får höra av sig när han vill, hur ofta han vill, och att allt ska vara på hans villkor,  detta betyder enligt killen, att de inte är något  som är fel!

MEN om en tjej skulle höra av sig ofta och vid "fel" tidpunkt, då är hon skit jobbig och KÄR (även fast om hon kanske inte känner killen väl).  Och de här med att killar tror att tjejer är kär bara för att de hör av sig och är trevliga, vart fan kommer de ifrån??  Är det bara jag som tycker att de är stor skillnad på att vara intresserad och att vara kär?

Man kan vara intresserad men de betyder inte att man är kär. Jag själv tycker inte de är lätt att bli kär och de krävs ganska mycket från bådas håll för att kunna lyckas. När jag blir kär då älskar jag den personen, men om jag är intresserad, då menas de att OM jag lär känna personen mera så kanske de finns känslor som växer fram med tiden.. Man blir inte kär efter 4 dagar (enligt mig, men ni kan ha en annan åsikt).

Sen de här med att vissa killar visar ett så jävla stort intresse i början, är hur gullig som helst, gör allt för att få en på fall. Sen när man skapat ett intresse så BAAAAM, där försvann den vettiga killen man blev intresserad av!

 Helt plötsligt, utan anledning så har killen ändrat sig, och är tyvärr inte redo för ett nytt förhållande (även här är tjejen tydligen kär). Killen bryter upp kontakten helt, smidigast också ifall han tar på en som vän på facebook. MEN innan kontakten bryts så kan hela sanningen ibland komma fram, och den är oftast att killen endast var ute efter sex. Och då är min fråga, om man nu är ute efter "bara sex" varför då lägga ner så jävla mycket jobb på att få bruden på fall? Varför inte bara vara ärlig och säga : Du ja letar bara ligg, intresserad eller?

Bara för att jag skrev så, så tänker ni säkert nu, ja men vem skulle säga ja till en sådan fråga? Svaret på de är: Kolla runt omkring, se vad vi lever i för samhälle idag, säg någon som inte har haft/velat ha en kk? Och säg någon som inte vill ligga då dom är singel? Att vilja ligga är inget folk är tysta om idag, känns som att sex är mer vanligt än att äta frukost på morgonen nu för tiden.

Min sista och stora fråga är: Var bor de vettiga killarna, som helt ärligt är trogen och ärlig?! Finns det någon sådan kille kvar som är singel? Skicka dom då till Härnösand, jag vet flera brudar här i stan som inte är intresserad av one night stand eller kk, utan KÄRLEK! ^^

Hoppas ingen av er som läser tar illa upp, alla tycker olika och de respekterar jag :)

Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: