Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Bloggen död för tillfället

Kategori:Sånt som bara måste berättas! | 2012-12-28 11:26:00

Hejsan, alla ni som läser får ursäkta att bloggen är nere för tillfället. Mycket att göra och inte haft tid med bloggande. :)

Julen gick fint mina presenter bestod av; träningskläder, handduk och bälte med vattenflaskor för jogging ;)

Min bästa present: Under 80kg ÄNTLIGEN! :D Men innan sommaren ska jag vara på minst 75kg :) Håller allt jag har på att jag lyckas :D

Åter kommer när det är lugnare igen, ha de bra så länge! Och gott nytt år på er om jag inte hinner säga de senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: