Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Ny målsättning!!

Kategori:Sånt som bara måste berättas! | 2012-12-01 16:30:00

Hejsan alla goa läsare!
 
Igår blev det utgång med några kompisar i Övik, vilka de känns som evigheter sedan jag träffade. Detta gjorde att de blev en riktigt trevlig kväll bara genom att få umgås med dem igen :) Först startade vi hemma hos Linnea innan vi drog ut på olles en sväng, kvällen avslutades med att jag la huvudet på kudden och insomnade snabbare än snabbast ;)

Snön faller ute också vilket gör mig, vinetälskande person, mycket överlycklig!! :D
 

Imorse när jag klev upp blev det en vägning också då jag kände att ja ville se vad utgången hade "förstört", istället för att dö av besvikelse så inser jag att ytterligare lite försvunnit. Vågen stod nämligen på 80,4kg :D Glad tjej och nu ca.15kg lättare sedan jag började!! :D

Alla där ute, håll tummarna för modo nu!

Kommentarer

  • Erik säger:

    Bra jobbat tjejen! Innan 2013 så, ja, du vet vad :)

    Svar: Haha ooh jaa jag vet, jag vet! Kämpa!
    Emma Vedin

    2012-12-01 | 16:39:38

Kommentera inlägget här: