Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Deppigt värre tyvärr!

Kategori:Sånt som bara måste berättas! | 2012-06-18 19:11:39

Hejsan, har en dag då ja känner att de mesta är emot mig. Såna dagar man inte vill ha tyvärr.. Träningen idag och allt har gått kanonbra. Lika bra som träningen förra veckan gick, men jag vet inte..på nått sätt ser jag inga resultat. :-( Skulle behöva något drastiskt som ger mig en extra kick... Målet jag vill nå innan Bulgarien känns långt borta och svårt att klara på den tid som är kvar, vilket känns sjukt tråkigt. :-/ Så frustrerande att inte se med egna ögon...

Denna vecka blir det total koll på kaloriintag och inget fika, småkäk eller götta. :-) Hoppas och håll tummarna med mig att det går framåt snart igen å inte mer bakåt. :-/ Jag vill nå mitt mål!

Bilder då och nu:
(ska ta bättre jämförelsebilder snart)





Kommentarer

  • Marie säger:

    Men hallå, det är ju värsta skillnaden!

    Looking good ;)

    2012-06-18 | 20:27:46
    Bloggadress: http://lillbrun.blogg.se/
  • Emma säger:

    Man tackar! Kul att höra att nån ser skillnad ;) haha

    2012-06-18 | 20:58:12
    Bloggadress: http://snowwhiteemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Ser också skillnad! Har du testat intervallträning? Ger sjukt bra fettförbränning. Jobbigt som satan men värt det i slutändan :D Hur mycket kcal äter du förresten? :)

    2012-06-18 | 22:43:01
    Bloggadress: http://popidou.blogg.se/
  • Julia Häggström säger:

    sjukt bra jobbat emma! verkligen kul att se :D

    2012-06-18 | 22:49:09
  • Emma säger:

    Jennie: Det är mestadels intervallträning jag kör när jag tränar. Så de har jag testat ;) Tycker att de är kanon kul med intervaller. :) just nu äter jag 1705kcal, detta inräknat ett underskott på 500kcal. :)



    Julia: Tackar :D

    2012-06-19 | 10:31:42
    Bloggadress: http://snowwhiteemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: