Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

B-uppsats och livet i övrigt...

Kategori:Vardagslivet | 2012-05-29 13:27:40

Definitivt en lyckad förmiddag, B-uppsatsen klar och inskickad. Dessutom så är opponeringen avklarad och jag vet att jag är godkänd (spännande att se vilket betyg man får dock)! :D Nu är det bara att ta tag i sista uppgiften innan sommaren. De som är ännu bättre är att jag är GODKÄND på ALLT hittills och har nu inte något som ligger och väntar på att göras. ;D Känner att detta kommer bli en bra sommar. ;)

Kul att vara klar med detta iaf ;)

Annars då?! Jaa va händer...efter fredag så kommer jag lägga mig i hårdträning, speciellt efter allt som försvunnit hittills i och med att jag inte hittar tiden mellan sova, äte, plugga. :) Ska bli sjukt skönt och ni kan förvänta er inlägg om hur detta kommer gå. Har dock inte bestämt om jag ska deffa eller om jag ska hitta på något annat kul under 1-25juni?! Tips? :D

Dags för multitaskern att komma ut igen!
Nu är de snart dags för simning, joggning å styrka...multitask?! Ooh jaa!


Livet leker och nu blir det mer plugga!
Ciaao!

Kommentarer

  • Erik "sweat-tshirt" Forsberg säger:

    Helt klart bör det bli åtminstone en Heroes-kväll, där mellan 1-25 juni och det går att deffa samtidigt; bästa av två världar ;)

    2012-05-29 | 13:51:43
    Bloggadress: http://www.sportfiskefrossa.se
  • Emma säger:

    Definitivt minst 1 sådan kväll ska de bli! :D Och inget kan bli bättre än heroes och deff. :P

    2012-05-29 | 22:08:26
    Bloggadress: http://snowwhiteemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: