Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Stolt svensk!

Kategori:Vardagslivet | 2012-05-07 20:42:11

Ja va ska man säga, just för tillfället kan man ju inte vara annat än stolt svensk?! Trots att Danmark har ett sämre lag på papper så kan jag inte riktigt greppa att det redan står 0-4 i matchen Danmark-Sverige i hockey vm! :D

Denna vecka ligger jag verkligen i hårdplugg, med en tenta som sträcker sig måndag-fredag så har jag de jag gör...nämligen hoppas på att skriva något vettigt. ;)

Ännu en trevlig sak som skett mig är att förkylningen som jag haft svart två veckor börjar släppa och jag hoppas på att kunna ta mig till gymmet igen inom en snar framtid. :D

Nu ska jag se på mer hockey, hopp hej! :D

Kommentarer

  • Bea säger:

    Danmark har det inte lätt, men än kan man inte säga att det är över. De kan komma igen och vända! :)



    Men kämpa på med hemtentan! :)

    2012-05-07 | 21:00:14
    Bloggadress: http://beeatrice-a.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: