Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Fredag och helg :)

Kategori:Vardagslivet | 2012-11-10 14:56:19

Hej hopp!
Igår var det halloweenfest som gällde, jag var rödluvan och polade med edward och snövit! :) Mycket trevligt. :)

 
Idag är de film och mys som gäller. Börjar med lite hockey Sverige-Finland och sedan är Paranormal3 beräknad att slås igång. Just nu sitter vi bara och väntar på att beställa lite pizza. Första gången jag äter pizza på väldigt länge, känns redan som jag syndat och jag har inte ens ätit nått än :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här: