Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Måndag igen...

Kategori:Träning | 2012-11-12 11:35:19

Hejsan alla trevliga människor! :)
Idag är det måndag och det ska bli en dag som tillägnas åt pluggandet och hoppas på att komma en bra bit på vägen. Idag ska nämligen helst hela forskningsläget i uppstasen skrivas och även metod och bakgrund. Dock är jag glad för jag är snaart klar med bakgrunden...framåt går det alltså i alla fall! :D Har även en underbar person som stöttar mig genom pluggandet idag och ger mig småsaker att le åt gång på gång, bra avbrott i allt studerande.:)<3
 
Ikväll ska jag och Bea i vanlig ordning ta oss till zumban och tappa nått extra kilo förhoppningvis ;) Är du i Hsand tycker jag att du ska ta dig till simhallen och delta du med!! Inget du kommer ångra. :)
 
 
Avslutar med en bild från helgens bravader. :) Bittens kvällen på lördagen var definitivt en höjdpunkt denna helg!
Ha en fortsatt bra måndag och tänk på att det bara är 4dagar kvar till fredag!!! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: