Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Meningen med livet?!

Kategori:Träning | 2012-07-14 12:15:03

Igår blev det ca 2mil på cykeln innan jag gjorde lite magövningar. :) Igårkväll åkte jag även och spelade poker med ett härligt gäng (slutade sist, eller nästsist beroende på hur man ser det)!

Idag gör jag mig redo för att ta mig an stigen till sommarstugan på 8km tur och retur. Vet inte än om det blir löpning eller om det bara blir en promenad dit. Är lite hängig idag av någon anledning. Har även tänkt att jag med hjälp av denna motion ska lyckas bli på bättre humör, haft en dålig vecka och känt mig nere. Igår fick jag upp ögonen och kände att jag inte kan gå å vara dyster längre, mest tack vara en viss person <3. Ändring är på G och nu är jag snart mig själv igen ;)

 
Kan även tala om att jag på en vecka tappat 1,5kg :D Så nu är jag tillbaka där jag var innan Bulgarien och Gatufesten tack och lov!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: