Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Medelpaddeln 2012!!

Kategori:Vardagslivet | 2012-05-27 23:38:27

Hejhej!

Denna helg har varit något utöver det vanliga (kanske som de flesta helger nu på slutet)! Medelpaddeln kanske inte säger så mycket för er som läser så här kommer en kort förklaring av vad detta är... Medelpaddeln är en tävling där man paddlar en sträcka i selångersån (sundsvall) och klättrar upp för en stege där man ringer i en klocka innan man paddlar tillbaka till mål. :)

Jag kom till medelpaddeln 2011 och förlorade stort, tyvärr! I år mer nytt mannskap i laget som bestod av Robban och Stefan, samt Bea som coach från stranden! ;) 2012s resultat blev att vi faktiskt kom 2a!!! :D Inte vad någon av oss väntat oss, men lika kul för de^^

Lite bilder från tävligen:








Efter denna tävling blev det grillning och flyg å fläkt omkring i sundsvall innan vi på kvällen hamnade på sundsvalls kårhus och såg Loreen ta hem eurovision! :D Somnade vid halv sex och kom tillbaka till Hsand idag!

Med detta sagt och ett stort tack till alla som gjorde kvällen oförglömlig så drar jag mig till sängen. :)

Over and out! :D

Kommentarer

  • Bea säger:

    Duktiga var ni allt! Gillas stort att det blev en andra plats! :)



    Gillar sista bilden lite extra! :D

    2012-05-27 | 23:48:33

Kommentera inlägget här: