Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

En vanlig lördag?! :)

Kategori:Vardagslivet | 2012-10-06 17:54:44

 
Sitter i soffan och har precis läst ut boken "Beyond the Cultural Turn" mycket intressant bok och jag rekomenderar att man läser den, många tankar som vaknar till liv :) Står bland annat mycket bra om narrativ historia och "all the fuss abour the body". Lite mysig höstläsning om man vill ha sånt!

Ska snart gå och fixa håret och klädseln innan jag ska upp på terminens första sittning "ovvesittningen". :) Med andra ord ska ovven på och följa med denna gång. :D Vi möts igen!!
 
Hockey är livet för tillfället också, min enda hobby bortsett plugget och gymmer...Hv71-Linköping ser ju för tillfället ut att ge Modo en bra chans att ta in lite poäng på Hv i serien och de gillar jag!! :D Om nu Modo är snälla, rara, fina och tar chansen de blir givna. :)
 
Dags att bege sig, ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: