Hejsan, jag är en tjej som under större delen av mitt liv varit överviktig...Jag drabbades av en knäskada som gjort det svårt att hålla igång men nu kämpar jag för att gå ner i vikt. Min startvikt januari 2011 när jag satte igång på riktigt var 95kg och mitt mål är att komma ned till normalvikt eller tills de känns bra. :) Målet just nu ligger på 75kg :)

December 2012 November 2012 Oktober 2012 September 2012 Augusti 2012 Juli 2012 Juni 2012 Maj 2012 April 2012
Beatrice Alf Erik Forsberg Marina Hellberg

Trääääning

Kategori:Träning | 2012-10-09 18:34:00

Idag blev det 50minuters löpning på gymmet och det innebar att när man var klar får man denna kommentar av okänd person: "Sjuukt va duktig du är på att springa, imponerad! Jag blir så peppad på att springa när jag ser dig." Vi pratar lite och jag går ännu rödare än jag va därifrån... :D Kanske skulle lagt till att för lite mer än ett halvårs sedan orkade jag inte springa ens 10min xD

Nu har jag lite mer positiv anda och ska sätta mig och skriva ihop ett uppsats pm och läsa lite om förintelsen innan jag ska sova :) Upp och på gymmet halv sju imorgon är planen :)

Bort med gamla mig och in med nya jaget!
 
 
See yah later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: